Drömmar kan gå i uppfyllelse.



Silverfallet


Har haft en önskan om att få vandra i fjällen och få uppleva den vackra naturen och se, i veckan blev det verklighet.
Tack vare att en barndomsvän som är en riktig friluftsmänniska trodde att jag skulle klara det och att hon tog så bra hand om mig så gick det bra. Har haft problem med en fot länge och har därför inte kunna promenera och har därför inget vidare bra kondis och bara några dagar innan vi skulle åka fick jag "nytt ont" i foten. Det nya onda släppte och sakta men säkert tog vi oss runt på våra utflykter. Hade jeätteont i benen efter första dagen men efter den andra var det ingen fara. skavsår på lilltån gjorde dock att vi inte kunde vandra så mycket den tredje dagen men ute var vi och njöt ändå.
Så mycket vackert har jag sett å nog är det mycket lättare att tro att det finns en Skapare bakom allt detta än att det bara kommit till av en slump....
Nu ligger en dryg arbetsvecka framför men den brukar gå den också och nästa vecka blir ju lugnare.

Ett ord på vägen, kanske lite extra till dig som känner dig långt nere.....

"Det som faller idag,
kan i morgon fångas av vinden
och flyga högt."

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Susanne!

Tack för din kommentar! Men menar du färskplockad majs? När man söker på det på tex. recept,nu står det att färsk majs ska koka i 50-60 minuter...

kraam Susanne

2010-09-29 @ 18:56:14
URL: http://meandalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0