Sol och afrikanskt körbesök.




En underbar sensommardag idag. Förmiddagsfikat intogs på framsidan i solen.



Flitiga Lisorna har gjort sitt för i sommar och byttes ut mot ljung, murgröna,
lite mossa, lingonkvistar och några paradisäpplen.



På eftermiddagen var jag till min kyrka och fick höra på de här härliga gänget
från Kenya. Härligt!



I kväll har jag gjort squashbiffar med fetaost, purjo, timjan och persilja+
lite, mjöl, creme fraiche, ströbröd och ägg. De blev jättegoda.

Dagens klokord: Det finns två sätt att leva livet.
Det ena är att leva som om inga mirakler existerade.
Det andra är att leva som om allt är ett mirakel . (A. Einstein)

Dagens musik: Bridge over trouble water med Anders Ekborg och Joybells

Kommentarer
Postat av: Erica Ekblad

Hej!

Följ gärna min blogg som handlar om kampen för friheten och lyckan utan låsta dörrar.

Det skulle få mig starkare att fortsätta skriva!

Erica

2010-09-14 @ 15:48:59
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0