Tandläkaren och höst...



Pojken har blivit lite extra fin ...

Stannade och tog några höstbilder i vår fina park då jag cyklade hem från tandläkaren idag.
Tandläkare och höst kan ju låta dystert men idag är hösten så vacker och tandläkaren hjälpte mig så tanden mår bra igen. Det ledsamma var att tandläkaren meddelade att hon ska sluta. Eva har verkligen varit underbar, Kan inte finnas någon som är lika rar, noga och omtänksam.....Att byta frisör är inte lätt och att byta tandläkare blir nästan ångestladdat....
Nu ska jag ta tag i lite limpbak som ska ätas av en massa ungdomar som kommer till stan i helgen. Å sen kanske det blir att ta tag i något mer på "attgöralistan"
Nu har jag försökt att lägga ut någon mer bild här men de är tydligen "för stora" och jag kan inte förminska . Måste lära mig det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0