Det är våren.....

Nu är våren här på riktigt, har sett årets första fjäril och igår dödade jag den första liljebaggen, helt utan pardon....Idag slog krokusen ut och clematisen klipptes ner, jag tog en liten cykeltur och hittade sälg efter vägen.



Krokus här utanför            




I stället för tallris....

Fö. fortsätter jag att måla lister, fönsterfoder och dörrkarmar, det går framåt, sakta men säkert....

Funderar också på om det är meningen att de  skinkskivor som ligger rullade i förpackningen ska gå att få isär hela. Finns det ett system som man bör knäcka för att få isär dem? Borde i så fall vara en bruksanvisning på utsidan av paketet.



Kommentarer
Postat av: Em

Du är ju så duktig med allt pysslande! Vad gäller skinkan så är min teori att de sätter ihop dem sådär komplicerat och klistrigt med flit, så att man helt enkelt blir trött på det och tar all skinka man råkar få med sig på mackan. Paketet tar slut fortare och det blir snartare dags att köpa mer. Finfin affärsidé (?), men ack, så irriterande.

2011-04-07 @ 09:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0