Härliga prover, gratis prover, gillar prover.....

I kväll hade stans Galleria "ladies night", extraöppet bara för damer med små extraerbjudanden och sånt....
Hade rabattkuponger och passade på att handla mascara och dagcreme, sånt man inte kan vara utan och fick en hel påse med godsaker med mig hem. Kanske är säljtrick men jag tycker det är så roligt att få sånt, lite lyx alldesle gratis. Hurra säger jag!         



Handlade också väldoftande tvålar, två till priset av en och så fyra dynor till utestolarna, där man fick den fjärde gratis. Stolarna står ännu i garaget men ska så snart hela altangovet är oljat flyttas ut till altanen. Den första halvan oljades igår.          



Det blir så fint så.



Rabatten på framsidan ser nu helt annorlunda ut än vad den gjorde för
bara en vecka sedan. Julros och vildtulpan (tror jag) dominerar just nu
men en del tulpaner är på väg och pärlhyacinter. Krokus, snödroppar
och stjärnögons( de heter nog inte så) tid är förbi.




Till sist en bild på baljan jag köpte förra sommaren, blommorna är dock
för  i år.


Kommentarer
Postat av: Signe

å vad fint det blommar. Här väntar jag på att göra första rabarberpajen, kanske på söndag...

2011-04-29 @ 12:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0