Jag hjälper Gud på traven lite.....

Brukar säga att "nog kunde väl Gud bara ställa en man framför mig och säga :Varsågod, här får du, den här mannen är perfekt för dig och ni kommer att bli lyckliga tillsammans" När min äldsta dotter hörde mig säga så, så föreslog hon att jag kanske skulle hjälpa Gud lite på traven t.ex genom att söka mig till en dating-sida och se, det har jag nu gjort. Efter en hel del vånda av olika slag och även en del peppning från vänner.. .Även några vänner som varnar mig och tror jag ska bli bortrövad.....men jag tror inte det är möjligt via datorn i alla fall. Någon ny vän kanske jag kan få om jag nu inte hittar någon äkta man.







Gläder mig över att vinrankan tagit fart, nästa sommar hoppas
jag på druvor och se på majsen så fin den är. Fyra kolvar blir det
och jag hopps de är fulla av korn.





Kommentarer
Postat av: Sig

se där ja, heja!

2011-08-19 @ 19:13:05
Postat av: Susanne

Tack för det Sig.

2011-08-20 @ 00:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0