Smålandshelg




Fick åka med vännen S. ner till Småland. Vi tog det lugnt och tog vägen
om Omberg. Trots att det var rätt mulet så var det ändå så vackert.
Här stolta gamla träd.





Vättern.




En alldeles orädd liten bofink.

Anlände så småningom dottern i Norrahammar och första dygnet där blev rätt
lugnt då  jag mådde lite halvtjockt.

Så blev det då dags för mitt livs första date vid 53 års ålder....Kände mig glad,modig
nervös på samma gång.



Något annat som jag inte provat på tidigare var äventyrsgolf. Riktigt
roligt var det. Banan ligger på Tabergstoppen.



Hann också med ett besök hos vänner i Bodafors och för att få lite fart
på mitt kärleksliv bjöds jag detta te till frukost....


I morgon måste jag ringa vårdcentalen igen angående mitt onda ben, det
känns som det ska spricka...

Nu ska jag försöka sova gott i min egen säng, det har varit lite si och så
med sömnen när jag varit borta, mest si....

Känner mig lite ledsen i höstmörkret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0