Pysseldag...










Idag har jag ägnat flerat timmar åt att pyssla.Jag är verkligen en novis  på detta med
kort men jag försöker att inte jämföra mig med andra och bara ha roligt  när jag håller på.
Det är bara allt för sällan jag kommer till skott med pysslandet.
Hade dock i förra veckan besök av min "estniska extradotter" och då plockade jag fram alla                                kartonger med pysselmaterial och vi ägnade en kväll åt kortpyssel.  När jag ändå plockat                               fram allt brukar grejerna få stå kvar några dagar ifall andan skulle falla på igen och se, 
det gjorde den idag. Laddat ner fotgrafier och när jag väntat på nerladdningen har jag
bytt stol och stämplat och klistrat lite, även tittat på Svt.play, tre program om "lycka" medan
jag hållit på.
Till alla kort jag gjort idag har jag använt samma stämpel  och jag tror ändå
inte att två är likadana. Olika kartong, papper, färger, så roligt det är .....
Till helgen väntas två av mina barn hem då min pappa och deras morfar fyller 80 år
på lördag. Vi ordnar med lite "Öppet hus" för att fira pappa och hoppas det blir en riktig
glädjedag för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0