Att klistra in foton.....

Efter att inte ha klistrat ett enda kort på flera år så har jag just idag tagit itu med det där igen. Har alltid tyckte det var roligt att klistra in bilder i album, gjorde egna album till barnen när de var små och har hållit efter ganska bra under alla år. När så digitalkameran och datorn kom in i bilden kom jag på något sätt av mig, jag beställde pappersbilder men jag kom inte till skott. När jag sen gick igenom skilsmässan kändes det inte roligt att klistra in bilderna från åren som föregick den, det kändes som de bilderna vara "falska".... Nu har jag dock börjat "i fel ände" nämligen med 2010 års bilder och det känns så bra....Hade tänkt att klistra i ett mycket snyggt album jag köpte för flera år sedan men tyvärr verkar det ha gått upp i rök,  "puts väck". Funderar om jag kan ha gett bort det??
Var ner till stan en sväng och orden att ge sig  sig ut på hal is  fick verkligen sin rätta betydelse....Gick en sväng i parken, solen sken och det bet i kinderna, riktigt skönt.




På den här platsen lärde jag mig som baran att åka skridskor, long time ago...






Jag gör sällan några loppisfynd men de här assietterna från Gävle porslins-
fabrik ropade jag in för 100 kronor i Småland för en del år sedan. Då ingick
även en större skål som visserligen är grön men av tyskt märke. Assietterna
fick åka i mitt knä hela vägen hem då resten av bilen redan var fullpackad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0