Emlig,(med mycket kackumenalt L)

Emlig är jag och har varit det sen nyårsdagen. Förkyld, hängig och ledsen kan man väl också säga om man vill dra ut lite på det.....Vet, alla är förkylda då och då och det går snart över. Är säkert bättre om ett par dagar men just nu är dezzt pest. Första gången jag mår just så här sen jag blev ensam och jag saknar honom som "pysslade om" extra mycket just nu.....
Fyller i min arbetsdagar i almanackan och konstaterar att jag jobbar 5 nätter i påskveckan och i jul går jag ut 23, 24 och 25 december....Hurra!
Försökt lägga in en bild här men det vill sig icke....men se där kom den....
Igår tog jag mig ett bad, det var skönt.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0