Fryst sallad rekommenderas ej....

Letade något att äta i frysen och öppnade en burk som såg ut att vara matrester...En fryst grönsallad med gurka och tomater var det, det såg inte särskilt aptitligt ut när det tinat, slimigt skulle jag vilja uttrycka det. Nu var det inte så att jag medvetet försökt frysa sallad utan den har väl åkt in i frysen av misstag förstås.....Jag fann även en burk med ätbara rester, från nyårsafton, så det gick ingen nöd på mig. I kväll har jag testat amerikanska pannkakor som ju verkar vara väldigt "hett" just nu, tror dock att jag håller mig till vanliga svenska även i fortsättningen.
Något jag gärna vill rekomendera är DalaJärna, hårt bröd. Köpte under en lång tid Vikabröd men tyckte det var väl dyrt. Nu är jag fast för DalaJärna som dessutom är mer än 30 kronor billigare per kilo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0