Så mycken härlighet.....

Drygt en månad sen det hände något här och jag har varit bortrest och kommit hem igen. Mött så många härliga människor, sett så mycket vackert, fikat så mycket gott, sjungit så mycket, ätit så god mat, njutit av så fina utsikter och luktat på många blommor......Jag är verkligen så välsignad.



I år blommade skrolliljorna innan jag for iväg. Från början hade jag en
men nu har det blivit en liten dunge...



När jag kommer till den här bron och ser havet breda ut sig blir jag tår-
ögd, det är en himmelsk upplevelse. Stranden är Gullbranna utanför Halm-
stad.



Kan inte bli så mycket bättre....



Konsertdags på gospellägret i Gullbranna. 




Från Gullbranna for jag och syster till Hovs Hallar där vi njöt av utsikten,
solen och vindarna i flera timmar. Sist jag var här kunde jag inte koppla
av här då jag oroade mig för att barnen skulle falla ner i avgrunden, den
gången kunde jag bara njuta....

Fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0