Just nu.....

Just nu känner jag väldigt mycket att jag skulle vilja ha någon här som tycker om mig. Någon som kramade mig och sa att att det som inte var helt ok med EKG-t jag tog igår säkert inte är något allvarligt. Ska tillbaks igen för nytt EKG-test och flera prover.....
Annars har sommarlovet startat, ja inte för mig men jag har varit på skolavslutning och hört de små sjunga in sommaren, härligt.
Bakat bullar har jag också gjort men pärlsockret var slut så de blev inte tillräckligt vackra att fotografera....
Firade i alla fall sommarlovet med jordgubbar och glass som intogs innan regnet och haglet tog vid.
Idag vara det också en person som började tala med mig i tron att jag var min syster, det är rätt roligt att folk tar fel på oss.


Jordgubbar och glass med nötter, gott så.



Stora hagel kom det och sen en massa regn. Det blev inget målat idag....

Kommentarer
Postat av: Signe

Får väl skicka lite cyber-kramar då rå...

2011-06-16 @ 23:38:43
Postat av: dancingnurce

Tack för dem.

2011-06-19 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0