En hörbok är bästa sömnpillret....

Ett par böcker till har blivit lyssnade till. Att lyssna till en bok när jag ska sova har för mig blivit det bästa sömnpillret. Har sen några år haft svårt att somna allt emellanåt då tankarna far runt i huvudet och hindrar John Blund att anlända men med hjälp av en lagom bok, inte allt för spännande så somnar jag för det mesta in. Så skönt att slippa äta piller....
De sist lyssnade böckerna är: "Vad gör alla superokända människor hela dagarna" av Fredrik Lindström om den har jag inget att säga.
Den andra boken är "Kvinnor och äppelträd" av Moa Martinsson. Första gången jag läser något av denna kvinna och kanhända det blir någon mer. Det finns en bok av henne som stått oläst i min egen hylla i många år....
Dagen idag bjuder på strålande sol och till lunch kommer syster. Ska bjuda på fläskkarré med god sås....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0