Färgglatt....

I fredags var min syster och hennes älskling här och de hade fina presenter med sig fast det bara var en vanlig afton.
En bukett med färglada gerberor med en matchande tvål som doftar ljuvligt, så en blå flaska till min samlig fylld med färgglada chokladdrageér. Det är så fint så jag vet inte om jag vill tömma flaskan.









Så vårglada....

F.ö. så är alla golvlister i vardagsrummet nu vita och snart så är fönsterkarmarna inte bara grundmålade utan också målade med lackfärg. ( Grundfärg fick de för ett par år sedan...här stressas det inte....)

Fick deklarationsblankettblanketterna i fredag och en viss ångest infinner sig......



Att träffa den här lilla damen gör mig bara glad dock....                                

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Tack för den kommentaren. Så härligt med någon som

vågar skriva hur mycket Gud älskar människor. Det behövs mer i vår värld:). Gud välsigne dig!

2011-03-29 @ 22:01:59
URL: http://bullerbylisaistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0