Min nya, glada tunika....

Å nu ska jag leka klädblogg....
Köpte ju en sån glad tunika http://www.masai.dk/pages/katalog16.asp?offset=8 i lördags när jag och systern var till Sollentuna Centrum o nu försökte jag länka så som döttrarna försökt lära mig och nu tror jag det blev rätt eller?

Vet inte riktigt vad som tog åt mig när jag gjorde detta impulsköp men jag kände att "jag ville ha"...Är bjuden på 50-årsfest i maj och då tänker jag ha denna på mig, kanske med byxor och något ovanpå, precis som på bilden.Sen kan jag ju använda den när som helst, till jeans eller lite finare byxor eller som klänning. Tror det blir bra...

Idag har jag börjat med att förbereda för att måla klart golvlisterna i vardagsrummet. Hälften har varit klart länge sen har det stått i stå eller vad det nu är man säger...Nu är det maskat och tvättat så i morgon blir det en första grundmålning, tror det går åt tre grundmålningar innan det täcker. Listerna är bruna men ska bli vita.

Suttit i solen har jag gjort idag med, kaffe och bok var med också , härligt.


Kommentarer
Postat av: Em

Jättefin ju!



Men har du förlagt lappen där du skrev upp hur man kan lägga in länkar? Man kan ju göra så att inte hela adressen syns, det blir snyggare. Som sagt, du har det på en lapp någonstans i dina högar...

2011-03-18 @ 09:23:59
Postat av: mamman

Jodå, jag har lappen i pärmen "datorhjälp" men jag förstod den inte. Har fått nya instruktioner av din syster så jag gör ett nytt försök, å sen får du och jag repetera och jag får skriva tydligare.... Kram

2011-03-18 @ 10:07:13
Postat av: Sus

Nu gick det....Undrar hur man gör när man vill flytta en bild????

2011-03-18 @ 11:03:24
Postat av: Systern

Duktig du! Det blir fint sen när listerna är målade. Snyggt också med den visade kombinationen.  Min klänning fanns inte med.. undrar varför… Jag tyckte den var fin!

Kramar!

2011-03-18 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0