Så rik jag är....

Att jag har underbara vänner är något som blir större och större för mig. Så tacksam för deras omtanke, kärlek och vänlighet.
Igår ringde en av mina goda vänner tillika granne och undrade om han kunde komma över och titta på aggregatet på vinden, han är övertygad om att mina dyra elräkningar beror på detta. Idag har han varit här och fixat det och jag blir rörd över hans hjälpsamhet. Ska bli spännande att se om räkningarna sjunker nu....
Till lunch träffade jag en av mina allra äldsta vänner och vi åt en härlig lunch medan vi tittade ut över den frusna sjön där en massa människor promenerade, åkte skidor, skridskor och spark och bara satt och njöt i solen. Då vi ätit begav även vi oss ut, promenerande ut på isen, så härligt, ljuvligt med solen som reflekterades i snön.
I morgon kommer syster och då ska det bli pyssel av något slag och jag funderar på om vi ska grilla på altanen kanske o dricka varm choklad med lite Malibu och vispgrädde...
Vi har anledning att fira att något underbart har hänt syster....



Den här lilla killen var också med ut och gick på isen.



Vår-vinter, ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: Em

Ser verkligen härligt ut!! På Vättern åker folk skridskor för fullt, men där vill jag inte ge mig ut... Härom helgen gick uppåt 10 pers igenom isen!

2011-03-03 @ 21:08:41
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: Mamman

Det tycker jag du gör rätt i.....att inte ge dig ut på förrädiska isar. Åk skidor i ett spår istället eller sitt och njut av solen i en vindfri glänta.Hurra för solen. Kram

2011-03-04 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0