Iskallt kan vara bra....



Liten bukett med pärlhyacinter och julrosor, så vackert.....Å så rik jag är
som har en liten täppa med både blommor och gräslök....



Hade en vän på lunch idag och hon hade den här jättesöta blomman
med sig. Blev jag jätteglad för.



Gick en liten promenad på kyrkogården som ligger vid skogen. Så vackert
med alla vitsippor. Så många namn man känner igen på gravstenarna,
skol och arbetskamrater, gamla jag träffat på jobbet, barnens lärare och så
många man inte alls vet vilka det är men som har en historia, som varit älskade
och är saknade.Lite vemodig blir jag....
Kan inte säga att det var skönt ute idag, riktigt isande kallt var det men fördelen med
det är ju att våren håller i sig lite längre, tulpanerna som är på väg att slå ut
står sig kanske några fler dagar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0