Njutbart....



I förrgår slog de ljuvliga små anemonerna ut. Tycker de är så vackra
sin enkelhet.



Dillpionen slog också ut häromdagen. Önskar att tiden skulle stanna
lite så jag hann njuta lite mer.



De här små blir ju riktiga ljuvligheter i en liten vas. På grenarna försvinner
de ju nästan i grönskan.

Idag har jag varit på Ålands hav med arbetskamraterna. Å vilken fin dag,
sol och ingen blåst, vi kunde t.om njuta lite ute på däck. Efter de sista
dagarnas halvstorm var jag lite orolig igår....
Efter att inte ha gjort någonting mer än att ha åkt buss, båt, ätit , njutit
är jag toktrött så nu väntar sängen. Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fint:)! Det är så härligt när det börjar blomma:)

2011-05-31 @ 08:55:59
URL: http://bullerbylisaistorstan.blogg.se/
Postat av: Susanne

Finns inget bättre än blommor och sommar och förstås vänner, musik, familj, barn och.....

2011-05-31 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0