En alldeles vanlig måndag kan också vara alldeles underbar...

Sovit länge idag och har ännu inte kommit igång med dagen. Suger ännu på karamellen efter en mysig helg tillsammans med ny vän....
Har dessutom, alldeles på köpet hittat en  ny väninna att dela tankar, glädje och kanske också sorg med....Glad att känna att livet inte är slut som jag nog har trott de sista åren....
Fick klart med nya gardiner lagom till helgen och jag satte med stor glädje upp min nya tavla och jag känner mig så nöjd med resultatet.
Nu ska jag ta tag i övriga fönster, känns som tulpangardinerna gjort sitt för i år.....





Nya gardiner i vardagsrummet. Inköpte för halva reapriset, dvs nästan gratis....




Av det som var för långt på gardinlängderna blev det en löpare ......




Gjorde ett litet höstigt arrangemang till Allhelgonahelgen....




Min nya fina tavla, tycker den symboliserar glädje, värme och kärlek...




Kommentarer
Postat av: Em

Så fint du har det, kära mor! Och så fint att helgen var fin! Kram!

2011-11-07 @ 14:23:42
Postat av: Mamman

Tack gumman.

2011-11-07 @ 15:27:31
Postat av: Christina

Hej igen!

Vad fint du har gjort det. Och tavlan är hur fin som helst. Har försökt hitta din email, men utan resultat :-). Vore kul om du hörde av dig!

Kram, Christina

2011-11-07 @ 16:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0