Kyssvänlig?

En strålande solig lördagsförmiddag är det idag. Nöjd och glad efter en så trevlig afton med världens bästa ladiesar igår kväll.
Idag väntar lite matinköp, fållning av gardiner och fönstertvätt och förhoppningsvis får jag lite mer röjt här hemma. Var igår iväg till second handbutiken och lämnade ett lass med kläder och lite annat som inte använts på länge, så skönt med lite mera space..........
Ska också ner till vår kyrka och ta emot en orkester som ska konsertera där på eftermiddagen, sånt är alltid trevligt.
En vän jag träffade igår undrade om min date förra fredagen och funderade om han jag träffade var "kyssvänlig"? Mitt svar var....mycket
Fortsättning följer alltså.....




Förra lördagen hade jag den stora glädjen att få besöka min son och
hans fina flickvän dit de nyligen flyttat. Måste väl nästan vara so paradiset......
Detta är fotgraferat i deras trädgård....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0