Dejtingliv....

Som jag tidigare berättat har jag gått med på den dejting-sida och det ger både intressanta och nya erfarenheter och mycket att fundera över.....
Ex: Varför finns det vackra killar, yngre än mina barn som önskar sig en kvinna i min ålder?
Hur kommer det sig att ganska många män i 50-års åldern önskar sig barn? Då lär de väl finna en kvinna i 35-40-årsåldern. Jag vet inte... kanske är det så att många tjejer i den åldern vill ha en äldre man till sina barn?
Varför är det så pass många män som inte ens försöker se lite trevliga ut på bilden  som presenterar dem själva?
Varför undrar inte männen något om den kvinna de tagit kontakt med?
Funderar också på om männen är lika ängsliga  som jag, att inte duga utseendemässigt, litar de helt på sin charm? Å vad beror detta på?
Mer funderingar lär komma.....

Annars har även jag drabbatas av höstsjuka som så många andra. Önskar jag hade någon här som klappade mig lite snällt på huvudet och kom med te och en puss.

.



Ett värmande bad har det i alla fall blivit, idag doftade det choklad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0