Nästa som ett nytt badrum.....

Jag hör ju inte till den typen av bloggare som byter tapeter vart tredje år,  bakar surdegsbröd varje vecka eller gör fynd på loppisar...Jag är ju bara alldeles vanlig om än kanske lite knäppare än en del andra....och lite mindre knäpp än del andra......Nu har jag i alla fall köpt något nytt till huset.....
Besökte i går Sveriges största Ikea som finns i Västerås och det var ingen behaglig upplevelse må jag säga. Tror inte jag blir stamkund där..... Så stort , så stort....
Jag köpte i alla fall en ny toasits då den gamla tagit slut och tänk så fint det blev. Till det nystädat badrum, som nytt ta da.....Blir nog en likadan sits till till toan nere då den också är kaput. ( kan kanske be någon vän att inhandla en sits åt mig när de beger sig mot det stora varuhuset) Blev lite annat handlat också, värmeljus förstås, servetter och Ikea-kassar med dragkedja för 5 kr stycket. Så bra att förvara kuddar och täcken i eller sånt som ska upp på vinden....

Idag hittade jag ett stort, rött smultron i täppan, det gjorde mig glad.

Har inte fotograferat något idag så jag visar en bild från Den heliga Birgittas bönegrotta i Uppland.
Gjorde ett besök där för ett par veckor sen tillsammans med mina kära gospelbrudar.




En glad och välsignad helg önskar jag dig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0