Utan godnatt....





Den här lilla godingen hade jag på besök här om dagen och jag säger bara

Fy, fy fy så otäck.....


Hade idag besök av grannflickan Moa för första gången. Hon tyckte jag hade
det så färgglatt och fint,  hos henne "är det mest svart".Hon såg foton på mina
barn och undrade om jag hade barn....Undrade också om jag inte hade någon
man. "Hur kan du somna när du inte har någon som inte säger godnatt till dig"
undrade hon  och det kan man ju undra.... Under några dagar fick jag godnatt-sms
och vad gott det kändes i hjärtat.....Fast jag varit utan "godnatt" så länge så känns
det tomt...Inte riktigt samma sak att säga godnatt till en Isidor av tyg även om han
varit en tröst många gånger....

Tog en liten promenad till en god vän och hon hade goda nyheter, hon hade fått jobb.
Nån däruppe måste gilla mig sa hon och det är ju så det är. Å jag tror att nån däruppe
gillar mig också......







Kommentarer
Postat av: Em

Oj, vilken goding! Om man döper spindeln och pratar lite med den så känns den lite mindre äcklig sen. Jag hade en i garderoben i Varberga som hette Arne... :) (Det var innan jag fick mig en svärfar med det namnet)

2011-09-08 @ 22:27:08
URL: http://parentes.blogg.se/
Postat av: mamman

Bättre en svärfar än en spindel tycker jag.....Spindeln bor dock inte kvar här längre, han flyttade långt härifrån, till cykelbanan på andra sidan gatan....

2011-09-09 @ 08:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0